Zien er technisch gewoon top uit, de eerste heeft iets mijn voorkeur vanwege de de wat meer spectaculaire zonneharp.
Zon, mist en een weggetje
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Prachtige platen, met heerlijke zonnenharpen die in alle drie de beelden veel hemelse sfeer neerleggen
Zien er technisch gewoon top uit, de eerste heeft iets mijn voorkeur vanwege de de wat meer spectaculaire zonneharp.
- momentum60
- Lid

Vind de 1e 2 wel heel erg sterk overkomen...! Daarbij lichte voorkeur voor de 2e.
De 3e vind ik iets teveel van het goede waarbij de "magie" dan weer verdwijnt....
De 3e vind ik iets teveel van het goede waarbij de "magie" dan weer verdwijnt....
- Schaeddy
- Lid

Gotchas schreef:Heb het idee dat ik zoiets al eerder heb gezien maar dan met een fietser erin![]()
Mooie platen hoor, mijn voorkeur ligt ook bij de eerste 2, erg fraai de stralen vastgelegd
Vind ze prima geslaagd
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
We kennen elkaar redelijk goedAJL schreef:Het lijkt erop dat hier 2 fotografen kort bij elkaar wonen, en hun werkveld elkaar overlapt......kennen ze elkaar wel![]()
Bedankt voor jullie reakties Schaeddy, AJL en Termajo
- Maribex
- Lid

- Contacteer:
Het licht is erg mooi hier, en maakt de foto's. Hoewle de opbouw van 3 het krachtigst is, heb ik vanwege het licht toch een voorkeur voor nummer 1. Bij foto 2 zou ik zelf denk ik de neiging hebben gehad van het pad af te gaan links naar beneden om daar een mooi stekje te zoeken.
groet,
Martin
groet,
Martin
- Peteralexander
- Lid

Foto 1 !
- Peteralexander
- Lid

Mijn creatieve geest had weer ergens zin in (voor de fun, hoop dat je het niet erg vindt);
Power to the sun !

Power to the sun !

- starengine
- Lid

- Contacteer:
Voor mij de 3e, ik vind het mooi hoe het licht hier letterlijk "in" de foto valt. 
Veel te hard naar mijn smaak Peteralexander je bewerking .
Mooie foto`s Amy . foto 1 en 3 hebben ook mijn voorkeur mooi licht hier gevangen
Mooie foto`s Amy . foto 1 en 3 hebben ook mijn voorkeur mooi licht hier gevangen