Ok...een heel verhaal vooraf, hoop dat je je er even dooheen wil bijten:)
Met moeilijk licht (erg fel zonlicht, had wat vroeger op moeten staan) en na 20 minuten gingen de batterijen van mijn camera leeg...had natuurlijk geen andere bij me. Daardoor kon ik per onderwerp niet zoveel foto's maken als ik zou willen. In een aantal foto's loop ik daardoor tegen de grens van de compositie aan die ik gekozen heb en kon ik, doordat ik toch zoveel mogelijk wilde schieten, niet genoeg tijd steken in de instellingen per foto:(
Ik plaats de foto's toch, zodat ik weet waar ik op kan letten als ik terug ga met volle batterijen binnenkort:) Heb de z/w omzettingen vrij hard gemaakt, benieuwd of dat kan smaken en of de foto's, met de beperkingen en licht waar ik tegenaan liep, toch de moeite waard zijn misschien...
Ten slotte heb ik wat gestoeid met kaders, waardoor deze reeks misschien geen rustig geheel vormt, benieuwd welk kader jullie het meest bevalt.
1.
f/4.6
sluiter 1/85
iso-200takje weggepoetst:

2.
f/3.1
sluiter 1/75
iso-1003.
f/6.4
sluiter 1/45
iso-64andere uitsnede, kader en iets andere z/w omzetting

4. en een uitzondering op de z/w-reeks. Hier ben ik benieuwd of de gloed jullie kan smaken of teveel afdoet aan de scherpte...zelf twijfel ik:)

f/3.1
sluiter 1/120
iso-64