Het is 25 aug 2025 19:46

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur D'n aje kirkhoaf (oud kerkhof, Roermond) in de ochtend.
 D'n aje kirkhoaf (oud kerkhof, Roermond) in de ochtend.
BerichtGeplaatst: 30 nov 2011 22:34 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Knappe reeks met heel mooi licht. :up

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 D'n aje kirkhoaf (oud kerkhof, Roermond) in de ochtend.
BerichtGeplaatst: 01 dec 2011 14:07 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Maribex schreef:
Lein schreef:
Ik zie nu pas dat je ook "het graf met de handjes" er tussen hebt staan. Viel me door de hoek waarin hij genomen is niet direct op. Ik denk dat die beter had gekund qua pose om het prachtige verhaal te vertellen zonder woorden.

Grappig dat je dit vermeld, want het was precies mijn bedoeling om 'het graf met de handjes' nu eens vanuit een totaal ander perspectief te benaderen, zeker niet met de bedoeling hier het 'verhaal' in beeld over te brengen. Afgezien van het beeld op zich zelf zoals ik dat graag wilde laten zien is de foto (bedoeld is hier foto 5), maar dan uitsluitend voor de kenners van het verhaal, slechts als toevoeging bedoeld aan de grote stroom foto's van dit welbekende grafmonument.

groet,
Martin

Die insteek maakt de foto mooi! Nice!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2