Marco Borsato neemt eerste Canon EOS 5D Mark II in ontvangstDe eerste Canon EOS 5D Mark II is vorige week door Lucas de Romijn, Country Director CCI van Canon Nederland NV, en Ed Slinkert, Country Manager van Calumet Photographic BV, feestelijk uitgereikt aan niemand minder dan Marco Borsato.
Nederlands meest bekende en populairste zanger staat dit jaar volop in de aandacht met zijn drieluik Wit Licht.
Het drieluik bestaat uit de film Wit Licht, waarin Marco de hoofdrol speelt, het album en de concertreeks.
De film gaat over enkele weken in première en hierin maakt Marco zijn debuut als acteur.
Marco Borsato: “Tijdens mijn reizen voor War Child fotografeer ik veel. Ik fotografeer de kinderen graag ongestoord in hun eigen omgeving en daarom gebruik ik een digitale reflex in combinatie met een telezoom. Vaak gaat het ook om situaties met weinig licht, bijvoorbeeld in vluchtelingententen. Met de hoge ISO gevoeligheid van de EOS 5D Mark II hoeft dat nu geen probleem meer te zijn. Bovendien kan ik nu naast mooie foto’s ook fantastische filmbeelden in HD kwaliteit vastleggen voor War Child.”
Ed Slinkert: “Het is natuurlijk fantastisch om de eerste Canon EOS 5D Mark II te mogen overhandigen. Dat het ook nog eens aan Marco is, maakt dat helemaal leuk. Want Marco is behalve een bekende Nederlander ook nog eens een bekende klant bij Calumet.”
Lucas de Romijn: “Wij zijn er natuurlijk erg trots op dat zo’n bekende Nederlander met onze camera’s fotografeert. We bieden Marco dan ook graag een flitser 580 EX II aan als extra accessoire bij de EOS 5D Mark II voor extra ‘wit licht’.
Bron:
pixelmania.nl