Het is 28 aug 2025 12:34

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Ontbijtfoto's voor in de folder
 Ontbijtfoto's voor in de folder
BerichtGeplaatst: 02 jan 2012 12:35 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Ik vind ze mooi gelukt Cinemovie.
Enige zeikpuntje is dat er achterop (rechts) de zalm een wit pluisje/haartje lijkt te zitten.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 02 jan 2012 12:35 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Ik vind het mooie platen. Echter, als de foto's klein in een folder komen te staan, denk ik dat de scherptediepte je parten gaat spelen. Dan zal de foto echt te klein zijn om die tot zijn recht te laten komen.

Ik zie dat de meeste mensen die mening met me delen, dus misschien moet je daar toch iets mee doen. Weet niet of je nog een keer terug kan gaan? Hoe beter de foto's, hoe beter de folder, ergo een tevreden klant. Toch?

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
BerichtGeplaatst: 02 jan 2012 16:24 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Ik ben het met Cinemovie eens dat zijn baas waarschijnlijk heel tevreden is met de foto's en niet zo kritisch kijkt als een fotograaf en dat dat al helemaal geldt voor de meeste lezers van het foldertje. Maakt dat nu dat de foto's goed zijn of toch niet? Als je puur zakelijk kijkt, dan zijn de foto's perfect. De "klant" is immers tevreden en daar gaat het om. Wanneer je dat zakelijke aspect achterwege laat en de foto's gaat beoordelen als is, dan zijn er aardig wat verbeterpunten op te noemen. Die zijn ook allemaal al redelijk genoemd, dus ik ga ze niet nog een keer herhalen, alleen het punt dat mij het meeste stoort: de te beperkte DOF bij foto 3. Denk dat zo'n mand met groente door de vrolijke kleuren het juist heel goed doet in een folder, maar door de veel te beperkte en te veel naar achter liggende DOF, valt hij nu af, zonde!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
BerichtGeplaatst: 02 jan 2012 16:46 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Denk dat ze het goed gaan doen hoor met tekst erover zoals je zei. Alleen de broodjesfoto vind ik dan de minste.

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2