edit: en toen ruimde ik photobucket en mijn mappen iets te rigoreus op....anyway...deze was iets grijzer (anders slaan de commentaren natuurlijk nergens meer op)
banding zo goed mogelijk verwijderd (met surface blur) en weer wat zwarter gemaakt.

geen idee of en hoe ik dat weg kan werken. heb zelf al vanalles geprobeerd. tips?:)Inoordhof schreef:Heeeel erg gaaf! In je update zie ik wel wat banding, kan je dat nog wegwerken? Dan vind ik hem perrrfect

aah, de koepelkerk in Remunj.Lein schreef:Haha wwestendorp, het is niet het capitool, maar de koepelkerk van roermond:) Ik zal eens kijken of ik het ook wat meer deel kan laten uitmaken van het geheel, want ikzelf vind hem er misschien ook tezeer bovenop liggen.
De uitsnede vind ik zo juist wel sterk, een gecentreerd oog vond ik wat te...gewoontjes misschien:) Het is mijn rechteroog en heb het voor het vervreemdende effect links geplaatst:)

je ziet de ovale lijnen van de vignettering lopen, vlak voordat de foto rechts helemaal zwart wordt.AJL schreef:Die ruimte rechts moet bliven, is belangrijk hier![]()
Wat met "banding" bedoelt wordt weet ik niet?

hmmmm ik zie inderdaad dattie net niet zwart is in de update...back to the drawing-table:)wwestendorp schreef:
Vind de update iets beter al is voor mij het zwarte als contracst wel weer beter in het origineel.
Wat een zijkerd ben ik he

maar rechts zit niks meer van het gezicht, want het is het rechter oog.AJL schreef:Ja...nu zie ik het ook![]()
Vignettering moet zachter...minder duidelijke rand en.....ge moet rechts nog iets van het gezicht zien....maar bijna zwart.

Wolves fotografie schreef:50x100 cm met een dunne zwart aluminium lijst