Ik heb al heel wat mooie plekje op onze aarde mogen zien en ik geniet er iedere keer weer ontzettend van.
Het leuke is dat je er ook ontzettend mooi kan fotograferen op deze reizen die ik maak.
In 2007 ben ik naar het dak van de wereld geweest: Tibet.
Begin dit jaar kwam de rest van de wereld er ook achter dat Tibet bestond, door de ongeregelheden die in het nieuws waren.
Helaas onderdrukken de Chinzen de Tibetanen nog steeds. Ik kan er nog veel meer over schrijven maar genoeg hier over
Ik wil jullie laten mee genieten door een aantal foto`s laten zien:
1.
Tibet vanuit het vliegtuig

2.
Het werken op het land gebeurt grotendeels nog met de hand

3.
Het Yumbu Lagangpaleis is het oudste bouwwerk in Tibet. Het is gebouwd in de 7e eeuw door de eerste boeddhistische koning van Tibet,
Songtsen Gampo.
Tijdens de Culturele Revolutie is het bouwwerk voor een groot deel verwoest.
Nu is het weer in zijn oorspronkelijke staat hersteld en wordt het gebruikt als tempel

4.
Drigung Tilklooster, waar je een waanzinnig uitzicht heb. Het klooster ligt op 4100 meter hoogte.

5.
Het blauwe Yamdrok Tsomeer, ook voor het eerste bergtoppen gezien die hoger zijn dan 5000 meter!!

6.
Dezelfde dag na ongeveer 4,5 uur rijden kan het contrast niet groter zijn, ineens zitten we midden in woestijnlandschap

7.
Aan de voet van de mount Everst-Base Camp op 5200 meter hoogte en de jaks op de voorgrond

Ik heb enorm van deze reis genoten en hoop dat ik dit kan overbrengen op de foto`s
groetjes Annette