Minimaal van Gert
2 mooie invullingen en in 1 is het wel minimaal scherp maar vreemd genoeg vind ik het kunne bij deze foto.
Mooie aanvullen (alsnog
)
Laatste lijkt wel een beetje een onderwaterfoto
Laatste lijkt wel een beetje een onderwaterfoto
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dinsdag is een lekkere frisse plaat, de aardbei springt er echt uit.
Woensdag ook een mooie, fijne kleur en een mooie achtergrond. Ik denk dat ik het lichte stukje onscherp blad helemaal links (van ons uit gezien) zou heben weggewerkt.
Donderdag is goed minimaal maar ik heb het gevoel dat deze iets onderbelicht is, het geel zou wat sprankelender mogen. Misschien is de vignetting daar de schuld van.
Woensdag ook een mooie, fijne kleur en een mooie achtergrond. Ik denk dat ik het lichte stukje onscherp blad helemaal links (van ons uit gezien) zou heben weggewerkt.
Donderdag is goed minimaal maar ik heb het gevoel dat deze iets onderbelicht is, het geel zou wat sprankelender mogen. Misschien is de vignetting daar de schuld van.
- iew
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
De dinsdag foto vind ik een mooie geworden, mooi rustig en het licht valt daar goed.
De donderdag daar zie ik wat blokjes in de foto, misschien van het bewerken ?
Vrijdag is goed bedacht maar de achtergrond wat onrustig en de druppels een beetje uitgebeten, de compo vind ik wel goed gedaan.
De donderdag daar zie ik wat blokjes in de foto, misschien van het bewerken ?
Vrijdag is goed bedacht maar de achtergrond wat onrustig en de druppels een beetje uitgebeten, de compo vind ik wel goed gedaan.
-
Gert64
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
niet mini...maar wel jouw schuld die zaterdag.heidelroosje schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaa, mooie, ik had bij jou wel een keer een minikoetje baby koe verwachtahahaha...
Woensdag lijkt bijna onder water!
- fran
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Vrijdag vind ik wat minder. De lichte plekken hangen tegen overbelichting aan en daardor kijkt hij voor mij niet zo lekker weg.
Zaterdag is wel weer heel mooi, mini koe, een echte van eigen handelsmerk
.
Zaterdag is wel weer heel mooi, mini koe, een echte van eigen handelsmerk
-
Gert64
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
De zondag? Helemaal vergeten. Ik was 's middags al de voorbereidingen aan het treffen voor een Biesbosch avondtocht.
Ik zal kijken of ik er nog een heb van de zondag.
Ik zal kijken of ik er nog een heb van de zondag.