Minimalisme - week -Tony = Klaar
- Charley
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Foto 1 vind ik top! Mooi licht en kleur en compositie. Twee vind ik iets minder, houd mijn aandacht niet vast, plantje valt voor mijn gevoel te veel weg in de achtergrond. Misschien nog minder belichting dat je de contouren van het plantje alleen overhoud of juist meer belicht zodat het plantje er echt uit springt.
Ben eigenwijs en vind 2 juist een hele mooie.
Ik vind bij maandag het gradient niet zo mooi. En niet zo goed bij het scherpe onderwerp passen. Dinsdag heel mooi zo uit het donker. En woensdag, daar vind ik de achtergrond juist heel goed. Passend en subtiel!
Wo is tot nu toe mijn favoriet!
Wo is tot nu toe mijn favoriet!
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Dinsdag is erg mooi, bijna misterieus. Prima belicht, als je zou willen zeuren dan het hij net een fractie meer dof mogen hebben, maar prima plaat.
Woensdag deze is ook goed maar spreekt mij net wat minder aan als de eerste twee, misschien omdat het een vlieg is
.
Woensdag deze is ook goed maar spreekt mij net wat minder aan als de eerste twee, misschien omdat het een vlieg is
prachtige vliegje.
heel mooi.
heel mooi.
mooi mini(malistisch)
je zou er kriebel van krijgen.
haar scherp, (zoals alles eigenlijk)
je zou er kriebel van krijgen.
haar scherp, (zoals alles eigenlijk)
Of de spin te licht is in het midde gelaten is het lichte eromheen mooi benadrukkend.
De lange graspriet van wo vind ik juist wel mooi tegen die achtergrond met mooie kleuren maar waar ej ook kwa beweging een herhaling ziet. Zal de vliegenmepper even pakken
De lange graspriet van wo vind ik juist wel mooi tegen die achtergrond met mooie kleuren maar waar ej ook kwa beweging een herhaling ziet. Zal de vliegenmepper even pakken
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Het wordt een hele nutuurreeks
.
Bij die van donderdag heb ik een beetje hetzelfde gevoel als Pipanda, op een of andere manier heb ik hierbij moeite met focussen. Mijn automatische focus zal wel kapot zijn
.
Vrijdag is weer een hele mooie, fraai hoor zo met die druppels en super scherp
.
Bij die van donderdag heb ik een beetje hetzelfde gevoel als Pipanda, op een of andere manier heb ik hierbij moeite met focussen. Mijn automatische focus zal wel kapot zijn
Vrijdag is weer een hele mooie, fraai hoor zo met die druppels en super scherp