Het is 22 aug 2025 08:56

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Scherpe boterbloemen in Sibbe
 Scherpe boterbloemen in Sibbe
BerichtGeplaatst: 18 jun 2012 19:07 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Die laatste foto is prima idd. De anderen lijken allen sterk gecomprimeerd te zijn, hoewel 59kb ook weer niet zó slecht resultaat zou moeten geven.....

Even over je foto: ik vind de combinatie tussen gele bloemen en blauwe lucht mooi contrasteren. Qua toning zou ik de foto een klein tikkie warmer maken (iets meer rood/geel erin), komt net wat beter uit de verf denk ik. Qua standpunt vind ik het jammer dat de meeste bloemen half in de horizon hangen. Eigenlijk vind ik persoonlijk de kerkjes etc. die in de achtergrond staan alleen maar afleiden, ik zou daarom nog verdermet de camera naar beneden gaan zodat je eigenlijk een simpelere foto overhoud. Less=more is iets dat regelmatig opgaat in fotografie....

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Scherpe boterbloemen in Sibbe
BerichtGeplaatst: 18 jun 2012 19:51 
Lid
Offline op het foto forum

Bedankt voor de tips.
Hier kan ik iets mee.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2