Spiegeling in Venetie

Gebouwen en stedelijke landschappen
Plaats reactie
ArtenCo
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Spiegeling in Venetie

Bericht Geplaatst:

Venetie in het voorjaar 2012, het was er mooi maar erg nat. Onverwachts leverde dat eigenlijk wel mooie plaatjes op.....

1. Afbeelding

2. Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
Gotchas
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Spiegeling in Venetie

Bericht Geplaatst:

Spiegelingen kunnen heel verrassende beelden opleveren.
Vind ze hier persoonlijk de foto's erg druk maken.
Vooral de tweede :blush
[saskia]
Lid
Lid

Spiegeling in Venetie

Bericht Geplaatst:

Prachtige foto's!
Volgens mij raak je wat teveel gewend aan de geïsoleerde achtergronden Gotchas. Ik vind het juist super dat hier zoveel op te zien is en nee zeker niet te druk, misschien had ik dat gevonden als het in kleur was geweest maar dat weet ik niet. Ik vind ze echt helemaal super! :upc
Omhoog Profiel Foto's
Akira
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Spiegeling in Venetie

Bericht Geplaatst:

Ik vind met name de eerste erg mooi. Reflecties doen het vaak goed. Ben het wel een beetje met Gotchas eens dat mn de 2e wat druk is maar echt storen doet het mij niet.
ArtenCo
Lid
Lid
Contacteer:

Spiegeling in Venetie

Bericht Geplaatst:

Meningen kunnen verschillen, dus wat de een rustig vindt kan de ander als druk ervaren. Dat geeft ook niet. Persoonlijk vind ik dat opname 2 een zekere rust uitstraalt, de herhaling van pilaren, de zwart-wit omzettting etc., dragen daar in mijn ogen aan bij. En ik beschik over achtergrond informatie die voor de kijker niet te zien is. Ik weet hoe "druk" het daar was, op dat moment op het San Marco plein. Ik heb in alle drukte nog een eenzame fotograaf kunnen vastleggen, dus voor mij draagt de emotionele waarde ook bij aan de rust die "die" foto uitstraalt.
Dave
Lid
Lid
Geslacht: Man

Spiegeling in Venetie

Bericht Geplaatst:

Prima platen en die nattig bij draagd prima bij aan sfeer, met name in foto 1. 2 vind k de spiegelingen mooi maar de foto heeft (voor mij) ook een ik weet niet. Beste gok in het vertalen van dat gevoel is dat de onderwerpen en beetje strijden met elkaar of juist de fotograaf als onderwerp een beetje wegvalt in het geheel door veel afstand. Paalook een mooi onderwerp en komt er nog eens bij maar zelfs daar houd de foto niet op. Ja ben het denk toch eens met de andere en 2 s gewoon net iets teveel (voor mij)
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Architectuur”