In zwart-wit vind ik de straten wel vaak het mooist tot hun recht komen. Ik heb wel even de linker muur rechtgezet (onthoekt) anders kwam het onnatuurlijk over, hoewel het daar erg scheef was.
Exif: 1/125 sec bij F/6.0 Iso 100 47 mm

Ik heb voornamelijk gekeken naar de kleuren grijs, de compo en het lijnenspel. Toch is er veel te zien. Verschillende luiken, wel of geen, verschillende deuren, Zelfs de lampen zijn niet gelijk. Haakjes waar niets aanhangt, waar zijn de bloembakken? Oh ja, een eindje verder en hoger.Dave schreef:Waar zjn de mensen ?![]()
Zonder kan ook mooi zijn. Pittoresk, al komt grauw en verlaten meer in de buurt. Mooie compositie maar beeld doet me dan ook weer niet zo heel veel.

Joh, helemaal goed. Ik ben niet gekwetstDave schreef:Er is zeker genoeg te zien en vind het ook best een goede foto. Heeft geen grote impact op mij maar dat hoort misschien ook helemaal niet in de foto. Als ik dan toch reageer en aan iets gedacht had ik dat zeker geprobeerd te verwoorden, maar heb niet het idee dat er iets anders of bij moet ofzo. Foto die ik wel kan waarderen maar gewoon minder mijn persoonlijke ding is denk.