Macrodagje ?
- Bas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Dan moet ik toch eerst voorstellen krijgen over locaties denk ik, maakt niet uit waar, roep maar iets. Maar ik ken niet door heel Nederland goede locaties, alleen hier in mijn regio ken ik alles goed 
- Bas
- Lid

Dan wordt het wat mij betreft de Plateaux
Moet zeggen dat ik het wel jammer vindt dat mensen tot nu toe niet tot amper reageren op vragen
Neemt bij mij een stuk motivatie voor dit hele gebeuren weg 
- Bas
- Lid

Poll staat er
Ik heb bij de opties voor mezelf op dit moment alleen zondagen, mocht iedereen zaterdag willen, zal iemand anders het moeten organiseren, op zaterdag ben ik i.v.m. andere bezigheden / werkzaamheden niet vrij 
- [saskia]
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Ja ik begrijp het ook niet, er zijn al zo weinig meetings op PD. Ik weet geen plekken want fotografeer niet veel macro, alleen in de tuin haha. Anders had ik wel geroepen.BasCHC schreef:Dan wordt het wat mij betreft de PlateauxMoet zeggen dat ik het wel jammer vindt dat mensen tot nu toe niet tot amper reageren op vragen
Neemt bij mij een stuk motivatie voor dit hele gebeuren weg
- Bas
- Lid

Haha oke,[saskia] schreef: Ja ik begrijp het ook niet, er zijn al zo weinig meetings op PD. Ik weet geen plekken want fotografeer niet veel macro, alleen in de tuin haha. Anders had ik wel geroepen.
Ja ik krijg op dit moment alleen van jou meedenkende reacties, en als dat niet een beetje komt bij meer mensen, dan trek ik de stekker er op een gegeven moment uit, ik wil alles doen, maar niet organiseren voor niemand. Beetje meedenken zou fijn zijn mensen !
- Dryade
- Lid

- Contacteer:
De locatie ziet er mooi uit, even gegoogled en zag op de website van natuurmomumenten dat "de vloeiweiden paars kleuren in september als de herfsttijloos bloeit". Er zitten verscheidene vlinders, vogels en zoogdieren inclusief de Galloway-runderen. Als je geluk hebt is er in ieder geval genoeg te fotograferen. Ik moet thuis nog even overleggen qua data maar ik vind het idee om samen iets te gaan doen zeker leuk.
- Bas
- Lid

Ik stem op alles in september, ga het liefst dan op pad, ook vanwege de aanwezigheid van o.a. bandheidelibel, Kempense heidelibel, zwervende heidelibel etc op dit moment. Wim heb jij toevallig beschikking over wandelroutes overigens ?
- Gemini
- Lid

- Contacteer:
Bas, leuk initiatief!
Zelf heb ik meestal niet zo de fut om aan uitjes mee te doen, is niets wat met jou idee te maken heeft.
Macro kun je overigens op bijna alle plekken doen hoor.
Zoek een plek waar je bv een stuk open terrein hebt (gras, hei, zand) en waar ook water is. Dan vind je altijd wel wat.
Zelf heb ik meestal niet zo de fut om aan uitjes mee te doen, is niets wat met jou idee te maken heeft.
Macro kun je overigens op bijna alle plekken doen hoor.
Zoek een plek waar je bv een stuk open terrein hebt (gras, hei, zand) en waar ook water is. Dan vind je altijd wel wat.
- Rob Olivier
- Lid

Ik had dolgraag mee gegaan maar mijn gezondheid (of beter gezegd het gebrek daaraan) laat dit helaas niet toe. Ik wens degene die gaan wel alle plezier toe en kijk nu al uit naar de foto's die gemaakt gaan worden!