Nee absoluut niet. Zoals je de foto nu presenteert is hij heel sterk. Dit vindt ik nu een mooi voorbeeld van een foto, waarbij de fotograaf duidelijk zijn stempel en visie in de foto weet neer te leggen, en waardoor het beeld veel meer wordt dan slecht een registratie van de omgeving.
Op zich al een mooi gebouw, met een fijn lijnenspel, en diepte door de poorten zowel voor als achter. Maar je hebt erg fijn gebruik gemaakt van zowel het voorliggende plein, alswel van de stalen hekjes op het plein. Door je extreem lage standpunt is het een verassende foto geworden, waar je nog meer diepte langs het plein hebt weten te winnen. Je oog wordt nu fijn langs de voegen in het beton de diepte ingevoerd.
Bovedien heb je eigenlijk ook hiermee stiekum het ondwerp verandert, niet langer het gebouw, maar het plein is voor mij nu het onderwerp geworden. Een fijn abstract lijnenspel, waar de regen op de donkere stenen sfeer heeft toegevoegd.
Scherpte is goed, en de scherptediepte ligging achteraan kan ook mijn waardering verdragen. Leuk is de verdeling tussen het koele grijze blauw onderin de foto, en de warmte van de zon achterin.
Goed gezien, en goed over nagedacht