waar komt iedereen bij elkaar ?
is er toilet gelegenheid in de buurt ?
neemt iedereen zijn eigen drinken mee of is er iets in de buurt waar je wat kunt nuttigen ?
Tony schreef:waar komt iedereen bij elkaar ?
is er toilet gelegenheid in de buurt ?
neemt iedereen zijn eigen drinken mee of is er iets in de buurt waar je wat kunt nuttigen ?
Dit wilde ik ook vragen
Ik ben ook benieuwd naar de precieze plek/ adres van de meeting
- Consumeren: uhm in principe eigen lunchpakket, ik weet dat er een snackbar is daar
- Toiletgelegenheid: Uhm, in de Plateaux vanzelfsprekend niet, mocht die snackbar open zijn moet t daar wel lukken denk ik.
- Parkeergelegenheid: moet ik nog even uitzoeken.
Helemaal verkeerd begrepen.
Ik dacht dat je ook meeging want vanuit Sweet Lake City via Rotterdam Airport landen op Eindhoven airport en dan met de bus naar Valkenswaard...Dat moet te doen zijn, toch.
En dan ter plaatse een foto maken en de thuisblijvers laten raden wie wie is ....vandaar mijn masker idee voor o.a.jou, Bas, Annemiek en Mendel.
Heb er wel zin in en er komen steeds meer details, super. Ben erg benieuwd naar wie er achter de avatars zitten qua persoonlijkheden. Je vormt je toch een beeld... (Zo dacht ik de hele tijd dat Jo een vrouw was. Nooit gekeken naar geslacht en was dus heel verbaasd toen ik in een topic van vandaag las dat hij een man is, hahah)