Hij is ook heel lief Thom, alleen soms een beetje druk....energie teveel.
Hier in de buurt bij Vlaardingen hebben we een natuurgebied waar honden wel los mogen lopen en daar laten we 'm ook altijd los lopen, omdat we weten dat ie sociaal is tegenover andere dieren en omdat ie meest netjes op de paden blijft, als je natuurlijk geen stok of bal de andere kant op gooit.
Natuurlijk vindt ie 't leuk om op een kraai af te rennen die op de grond zit, zodat die kraai weg vliegt, maar als die kraai zou blijven zitten dan zou ie 'm niks doen en ik denk vreemd kijken dat ie blijft zitten.
Annemiek schreef:
Vind je hond het niet erg om aangelijnd te lopen, das eerder de vraag

Ach, natuurlijk zal ie liever los lopen, maar hij gaat ook aan de riem graag mee.
Hij zal wel erg trekken, omdat ie dat niet gewend is in de vrije natuur, maar misschien is er daar aan 't begin een veldje of zo waar ik 'm effe flink kan laten rennen, dan is ie iig. wat van z'n energie kwijt.
Anders mogen jullie 'm om de beurt vasthouden, das weer goed voor de armspieren en kun je de camera beter stil houden met macro-opname's.
Tony schreef:
Ron62 we gaan voor Macro en niet voor groot Wild

Ik denk dat ik voor groot wild ga, volgens mij lopen er daar nog wel een aantal rond met een camera om hun nek.

Bas, is 't denk een idee om je tel. nr. via pb aan de mensen die komen door te geven.....voor als iemand 't niet kan vinden, net te laat is, pech onderweg heeft, enz?