Weekfoto, de regels
- Wendy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Nee, de winnaar is verplaatst naar de winnaars van 2009, de rest is weggehaald om plaats te maken voor de inzendingen van deze week. 
Ik kan nog wel een lijst maken met alle punten als je dat wil?
- Vin1
- Lid

- Geslacht: Man
Dat is misschien wel leuker zodat iedereen voor zich zelf kan zien wat je foto gedaan heeft?Wendy schreef:Nee, de winnaar is verplaatst naar de winnaars van 2009, de rest is weggehaald om plaats te maken voor de inzendingen van deze week.
Oh nee oh nee... kan de titel van m'n inzending nog veranderd worden? Toch down moet zijn Touch down...
Groeten, Hugo
Groeten, Hugo
Super! Snel zeg. Thanks!
- momentum60
- Lid

- Geslacht: Man
Heb nu een paar keer op de nieuwe manier gestemd en ik moet zeggen dat ik deze opzet veel beter vind !
Ook deze keer een paar topfoto's die ik op deze manier van een passende waardering kon voorzien. Bij de vorige opzet was het toch moeilijk kiezen.....
Mis overigens de halve punten niet; wordt veel te ingewikkeld.
Eén opmerking: de beheerders kunnen zien wie welke waardering geeft, dus ook bij hun.....
Heeft dit invloed op het forumleven van de stemmer ?

Ook deze keer een paar topfoto's die ik op deze manier van een passende waardering kon voorzien. Bij de vorige opzet was het toch moeilijk kiezen.....
Mis overigens de halve punten niet; wordt veel te ingewikkeld.
Eén opmerking: de beheerders kunnen zien wie welke waardering geeft, dus ook bij hun.....
Heeft dit invloed op het forumleven van de stemmer ?