Het is 21 aug 2025 18:57

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Drieluik Blue, Purple and Red
 Drieluik Blue, Purple and Red
BerichtGeplaatst: 09 okt 2012 22:56 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Fotografie

Greenpeace opende op 8 juni 2012, op Wereld Oceanen Dag, in het Oceanium van Diergaarde Blijdorp de eerste permanente expositie over zeereservaten. Bij deze interactieve tentoonstelling maken bezoekers op een audiovisuele manier kennis met de schoonheid van de Noordzee en de noodzaak voor zeereservaten....
Dit is het interieur van de expositie ruimte "Het zeereservaat" in het Oceanium te Blijdorp.

Exif niet aanwezig
Gemaakt met Pentax K10 en Pentax 18-135WR

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
BerichtGeplaatst: 10 okt 2012 09:41 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
heb de linken verwijderd, graag alleen maar plaatsen tussen de img en niet meer door linken naar flickr dat is niet de bedoeling ;)

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 10 okt 2012 10:42 
Lid

Tony schreef:
heb de linken verwijderd, graag alleen maar plaatsen tussen de img en niet meer door linken naar flickr dat is niet de bedoeling ;)

zal er aan denken .. :)

BerichtGeplaatst: 10 okt 2012 10:47 
Lid

fotar schreef:
Je verhaal schreeuwt om foto's van de interactieve tentoonstelling of van de boodschap die Greenpeace wil verspreiden. Dit zijn 3 foto's van het interieur, welke van kleur veranderd, hebben daar imo niets met het verhaal te maken. Ik mis dus het interessante van je verhaal en hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;).

Ja dat begrijp ik ... maar zoals ik het verhaal afsloot is dit ook niet meer dan een registratie van het interieur van de expositie ruimte. Ik zou hier normaal gesproken ook nog een link naar de website van Blijdorp/greenpeace bijgeplaatst hebben .. maar dat ging me net te ver aangezien ik hier voornamelijk de foto wilde delen en geen reclame verder wilde maken. Wel hoop ik natuurlijk dat door de extra info en daarmee de mindset mensen verder gaan kijken :good2

fotar schreef:
De kleuren zijn overigens wel mooi, maar dat heb je al snel met gekleurd licht in een donkere ruimte.

Dank je .. ... ergens in deze zin zit een complimentje verstopt heb ik het gevoel ;) :dk

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp