Uitje nummer 2
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Nu schijnt 't morgen ineens wel aardig weer te worden, maar dat is een beetje kort dag....we wachten wel af of we binnenkort nog een wat langere droge periode krijgen waar een weekend in valt. 
- Ron62
- Moderator
Dat weet je nooit hoor Bas.
Vorig jaar hadden we een schitterende maand oktober en november, dat is dit jaar wel anders.
Toen begon precies 1 december het slechtere weer.....misschien is 't dit jaar wel andersom.
Vorig jaar hadden we een schitterende maand oktober en november, dat is dit jaar wel anders.
Toen begon precies 1 december het slechtere weer.....misschien is 't dit jaar wel andersom.
- Annemiek
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Na intens overleg met Ron en Bas
tot de conclusie gekomen dat er op dit moment meer animo is om naar de Amsterdamse Waterleidingduinen te gaan.
Ik wil hier best het voortouw in nemen. Heb wel 1 handicap en dat is mijn werk.
Mijn voorstel is dan ook: 1 zondag in november plannen, mensen die willen en kunnen gaan mee. Is dus vaste datum en wordt alleen afgezegd als het weer slecht is.
Aangezien er ook genoeg mensen zijn die door de weeks kunnen, zal ik ook een datum door de week melden dat ik kan. Mensen die dan willen aanschuiven, zijn welkom.
Voorstel voor een zondag: zondag 25 november
Voorstel voor een doordeweekse dag: woensdag 21 november.
Alvast voor de oriëntatie: De AWD zijn oa toegankelijk in Vogelenzang, Vogelenzangseduinweg 4, 2114 AS
Ik hoor graag wie er mee willen
Ik wil hier best het voortouw in nemen. Heb wel 1 handicap en dat is mijn werk.
Mijn voorstel is dan ook: 1 zondag in november plannen, mensen die willen en kunnen gaan mee. Is dus vaste datum en wordt alleen afgezegd als het weer slecht is.
Aangezien er ook genoeg mensen zijn die door de weeks kunnen, zal ik ook een datum door de week melden dat ik kan. Mensen die dan willen aanschuiven, zijn welkom.
Voorstel voor een zondag: zondag 25 november
Voorstel voor een doordeweekse dag: woensdag 21 november.
Alvast voor de oriëntatie: De AWD zijn oa toegankelijk in Vogelenzang, Vogelenzangseduinweg 4, 2114 AS
Ik hoor graag wie er mee willen
- Bas
- Lid

Ik wil graag mee, overigens alleen in weekend. Kan moeilijk spijbelen lijkt me

Overigens blijft het weer wel een rol spelen, volgens mij.
Ik zal een lijst opstellen van mensen die mee willen door deweeks en 'sweekends
Overigens blijft het weer wel een rol spelen, volgens mij.
Ik zal een lijst opstellen van mensen die mee willen door deweeks en 'sweekends
- Bas
- Lid

Update 3:
Iedereen die had aangegeven mee te gaan naar zee. Dat uitje gaat waarschijnlijk niet door, deze locatie wordt verplaatst naar een volgend uitje, ergens in 't voorjaar, als 't weer wat warmer is.
Mocht je mee willen naar de AWD, laat dat dan alsnog weten!
Iedereen die had aangegeven mee te gaan naar zee. Dat uitje gaat waarschijnlijk niet door, deze locatie wordt verplaatst naar een volgend uitje, ergens in 't voorjaar, als 't weer wat warmer is.
Mocht je mee willen naar de AWD, laat dat dan alsnog weten!
- Annemiek
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Uiteraard is het weersafhankelijk. Maar als het droog is, kan het doorgaan lijkt me
En wbt bijhouden, wil ik evt ook wel doen hoor Bas. Maar jij bent wel de topicstarter die in het eerste topic kan werken en ik niet