Het is 21 aug 2025 18:31

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Wat
 Wat
BerichtGeplaatst: 14 nov 2012 19:48 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
er
1
Fotografie
2
Fotografie
3
Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Wat
BerichtGeplaatst: 14 nov 2012 22:22 
Lid

Geslacht: Man
Oei oei, nog geen enkele reactie, laat ik de eerste zijn.

Ik ga het voorzichtig brengen, dus voel je niet aangevallen he :upc

foto 1:
Komt op mij wat grauwig over, wellicht een beetje meer contrast, wellicht de kleuren, de witbalans, ik weet het niet. Hij toont wat grauwig en ook niet helemaal scherp, al kan dat ook komen door het verkleinen of door mijn laptop :D

foto 2:
Wederom lijkt de scherpte niet helemaal top te zijn, en ik kijk naar een stukje wat een stromend beekje. Ik had denk ik met een groothoek lens wat meer van de beek willen zien, een langere sluitertijd vanaf statief zodat het water een mist wordt.

Dat zou ik vermoedelijk een stuk mooier gevonden hebben. Ik weet natuurlijk niet of wat wel kon, misschien was er wel geen mogelijkheid toe, of zat er wel een villapark naast, kan ik niet beoordelen natuurlijk.

foto 3:
Hier laat je meer zien, en deze vind ik ook wat fraaier dan de andere twee om eerlijk te zijn. Ik had nog wel meer groothoek willen zien. Je maakt me nieuwsgierig hoe de rest eruit ziet hoor.

Statief mee, lange sluitertijden gebruiken, mooi zonlicht erachter en hij is top.
Ik zie hem graag komen :up

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Wat
BerichtGeplaatst: 14 nov 2012 23:09 
Lid

Geslacht: Vrouw
De eerste steekt voor mij qua spanning met kop en schouders boven de anderen uit. Erg mooi, dat melkachtige witte water bij de donkere steen en oever. Een topper!
Foto 2 heeft mooie kleurige hefstbladeren en een grappig draaikolkje, maar ik mis iets van diepte denk ik.
Foto 3 vind ik een beetje saai qua kleuren en compositie.

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp