Ik zal mijn mening geven, ik bedoel het altijd opbouwend en nooit persoonlijk

Foto 1:
Best een mooie plaat, mooi op kleur, een groot voordeel van dit jaargetijde. Helaas vind ik hem nogal leeg een ook de vlakverdeling is voor mij niet helemaal prettig kijkend.
Wat ik zelf probeer is om de horizon (in jouw geval de scheiding tussen het water en de bomen uit het midden te halen, denk aan de rule of thirds of gulden snede).
Nu is de onderste helft een leeg vlak water, en de bovenste helft boom. Ik mis een "konijntje" om het zo te noemen, een stukje afleiding waar je blik op blijft hangen, bijvoorbeeld een witte zwaan onderin oid.
Foto 2:
Hier zit wel een onderwerpje in, alleen zit deze net op een rottige plek voor mij dan. Ook hier werkt de vlakverdeling niet prettig voor me.
Ik had het prettiger gevonden als je onderwerpje wat meer links of rechts onderin gezeten had, nu heb je best wel een leeg vlak water.
foto 3:
Fraai moment, top gedaan qua timing.
Minder goed vind ik de horizon, deze staat scheef, het water loopt eruit zeg maar

En de scherpte is optimaal. Ik ben bang dat je sluitertijd te kort was voor je afstand.
Wellicht had het anders gekund door de ISO omhoog te gooien of het diafragma kleiner te maken om zo een snellere sluitertijd te krijgen.
Al met al blijft het een mooi moment, doet me altijd een beetje denken aan KLM reclames

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn mening, en vergeet niet dat het maar een mening is hoor, zoveel gekken, zoveel meningen natuurlijk.