Uitstapje Amsterdamse Waterleidingduinen
- Annemiek
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ron... ga jij ook mee op die datum?
En gaan er ook nog moderators mee??? Mendel: als je je nu verslaapt, zit je in ieder geval dichter in de buurt en kan je alsnog aanschuiven
En gaan er ook nog moderators mee??? Mendel: als je je nu verslaapt, zit je in ieder geval dichter in de buurt en kan je alsnog aanschuiven
- [saskia]
- Lid

Kan ik met iemand mee rijden vanaf Amsterdam station? Anders is het echt niet te doen voor mij..
edit: Ik las heemstede/aerdenhout is ook te doen, misschien dat dat kan als er nog een plekje vrij is?
edit: Ik las heemstede/aerdenhout is ook te doen, misschien dat dat kan als er nog een plekje vrij is?
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
In mijn megane wordt het wel heel erg proppen, maar ik denk dat er vast nog wel iemand het kleine ommetje wil maken langs Heemstede? Is 5 minuten rijden naar de AWD vanaf daar.
- Ron62
- Moderator
- Geslacht: Man
Natuurlijk ga ik mee, mits 't wel droog weer is.Annemiek schreef:Ron... ga jij ook mee op die datum?
Als 't woensdag mooi weer is en ik kan vrij krijgen dan wil ik dan misschien ook wel mee, maar dat durf ik nu dus nog niet met zekerheid te zeggen.
Hoe laat gaan jullie woensdag eigenlijk?
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Ik ga denk ik zowieso beide dagen 
Dus wie woensdag mee wil, kan aanschuiven. Tijd is dan nader te bepalen met de mensen die gaan lijkt mij. Optie is evt heel vroeg....
Is het wel lekker rustig en vaak nog mooi licht als het sonneke schijnt 
Maar beiden inderdaad... het moet wel droog zijn.
Dus wie woensdag mee wil, kan aanschuiven. Tijd is dan nader te bepalen met de mensen die gaan lijkt mij. Optie is evt heel vroeg....
Maar beiden inderdaad... het moet wel droog zijn.
- Bas
- Lid

Zou wel gezellig zijn jaAnnemiek schreef:En gaan er ook nog moderators mee??? Mendel: als je je nu verslaapt, zit je in ieder geval dichter in de buurt en kan je alsnog aanschuiven
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Ja hoor Saskia, zeker als we een beetje van de paden afgaan, dan zie je nog genoeg
Maar ook op de paden gaat dat goed komen. Ze zijn mensen gewend, dus zullen niet gelijk wegrennen 
- Thom Zalm
- Lid

Oei ja, dat is ook nog iets.
Ik twijfel, het ligt aan het weer omdat ik moet letten op mijn weerstand deze dagen. (slecht imuumsysteem etc.etc.etc.)
Maar als het niet te hard regent en het niet veel te koud is dan ben ik er zoiezo!
Ik twijfel, het ligt aan het weer omdat ik moet letten op mijn weerstand deze dagen. (slecht imuumsysteem etc.etc.etc.)
Maar als het niet te hard regent en het niet veel te koud is dan ben ik er zoiezo!