Heel veel plezier en ik hoop mooie resultaten te zien op het forum.....
Uitstapje Amsterdamse Waterleidingduinen
- ArtenCo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Het is duidelijk dat ik ECHT niet mee kan. Ik moet om 5.30 op om de kids te begeleiden op de schaatsbaan met de wedstrijden......(en duik dan later op de ochtend toch nog even mijn bedje in)
- Sjan
- Lid

Ik ben bang dat ik ook af moet zeggen.
Morgen gaat vrij onverwacht iemand in mijn vriendenkring verhuizen en ik heb beloofd te helpen.
Daar zijn vrienden (ook) voor
dus denk ik niet dat ik zondagmorgen fit genoeg ben om om half negen in mijn auto te stappen om mee te gaan.
Als de verhuizing meevalt ga ik alsnog mee als het droog is.
Ik laat het morgenavond weten.
Morgen gaat vrij onverwacht iemand in mijn vriendenkring verhuizen en ik heb beloofd te helpen.
Daar zijn vrienden (ook) voor
Als de verhuizing meevalt ga ik alsnog mee als het droog is.
Ik laat het morgenavond weten.
- Bianca
- Lid

- Contacteer:
Ik heb besloten gewoon te gaan dus ben er zo wie zo om 10 uur. ik vind het al prachtig om die dieren een keer te zien en kan dan na de rondleiding van Annemiek zelf nog eens terug gaan
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Jij bent toch een bikkel Sjan? En dan gewoon als je terug bent een lekker middagtukkie, dan kan je gewoon meeSjan schreef: dus denk ik niet dat ik zondagmorgen fit genoeg
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Zonneschijn (%) 30
Neerslagkans (%) 50
Neerslaghoeveelheid (mm) 0/1
Minimumtemperatuur (°C) 7/9
Middagtemperatuur (°C) 10/12
Windrichting ZW
Windkracht (bft) 6
Mogen niet klagen denk ik. Want het is weer bijgetrokken. Zorg alleen dat alles vast zit, want het gaat wel hard waaien!!! Zo'n mist als vandaag zal dan in ieder geval niet blijven hangen
Neerslagkans (%) 50
Neerslaghoeveelheid (mm) 0/1
Minimumtemperatuur (°C) 7/9
Middagtemperatuur (°C) 10/12
Windrichting ZW
Windkracht (bft) 6
Mogen niet klagen denk ik. Want het is weer bijgetrokken. Zorg alleen dat alles vast zit, want het gaat wel hard waaien!!! Zo'n mist als vandaag zal dan in ieder geval niet blijven hangen
- Bas
- Lid

- Geslacht: Man
Is er eventueel een mogelijkheid dat ik met de trein ergens naartoe ga, en dat ik dan met diegene naar de AWD rijd, die in de buurt van mij woont? Want 39 euro voor een treinreis wordt teveel 
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
He Bas. Heeft er al iemand gereageerd op je verzoek? Zou jammer zijn als je er niet bij kunt zijn.
Xama: vitamientjes eten, grog drinken, zwetend in bed en morgen gaat het helemaal goed komen
Buienradar geeft op dit moment een gat in de bewolking aan tussen 10-15 uur, dus mijn gevoel zegt: Lekker laten doorgaan!
Ben vanavond afwezig tot laat, dus kan niet meer reageren op berichten hierna.
Ik hoop jullie allemaal te zien morgen!
Xama: vitamientjes eten, grog drinken, zwetend in bed en morgen gaat het helemaal goed komen
Buienradar geeft op dit moment een gat in de bewolking aan tussen 10-15 uur, dus mijn gevoel zegt: Lekker laten doorgaan!
Ben vanavond afwezig tot laat, dus kan niet meer reageren op berichten hierna.
Ik hoop jullie allemaal te zien morgen!
- Sjan
- Lid

Kom net thuis van de verhuizing (van 8.30u tot 18.00u.)en daarna nog even wat gaan eten dus Annemiek een dutje doen vanmiddag zat er niet in.
Ik ga het morgen niet redden om om half 8 uit bed te komen.
Wel jammer want ik had me er op verheugd maar wens jullie veel plezier en wacht met spanning jullie foto's af.
Ga wel een keer op eigen gelegenheid of volgend voorjaar misschien met jullie mee.
Ik ga het morgen niet redden om om half 8 uit bed te komen.
Wel jammer want ik had me er op verheugd maar wens jullie veel plezier en wacht met spanning jullie foto's af.
Ga wel een keer op eigen gelegenheid of volgend voorjaar misschien met jullie mee.
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Jammer Sjan, maar begrijpelijk. Bas idem dito.
Voor morgen... lekker briesje op komst
. Dus we kunnen goed uitwaaien morgen! (blijf eeuwige positivo hoor
)
Een troost... als we terug komen kunnen we warme choco drinken en evt een pannenkoek eten in Pannenland
Mensen die meegaan: check PB voor telefoonnummer
indien nodig.
Morgen in het nieuws... 5 mensen weggewaaid na avontuur in AWD... alleen de camera's zijn nog terug gevonden
Voor morgen... lekker briesje op komst
Een troost... als we terug komen kunnen we warme choco drinken en evt een pannenkoek eten in Pannenland
Mensen die meegaan: check PB voor telefoonnummer
Morgen in het nieuws... 5 mensen weggewaaid na avontuur in AWD... alleen de camera's zijn nog terug gevonden
- Ron62
- Moderator
- Geslacht: Man
Dan zal ik zo maar een paar broodjes gaan smeren en de spullen alvast klaar zetten......zolang 't maar droog blijft en de zon zich soms laat zien vind ik 't best.
Ben geloof ik nu nog het enige mannelijke PD-lid dat mee gaat......tot morgen dames.
Ben geloof ik nu nog het enige mannelijke PD-lid dat mee gaat......tot morgen dames.