Ga het stuk zeker lezen.. eerste paar regels triggerden me al om verder te lezen

Uiteraard bedenk ik me op het moment zelf een compo die me mooi lijkt en stel ik de waardes in die ik er goed bij acht.
Soms kom ik er thuis alleen achter dat de compo net mooier is als ik er een stukje vanaf haal of dat ik dus merk dat er eigenlijk wat bij moet.
Bij deze foto had ik al bedacht dat ik rond de F7 wilde fotograferen, om iets meer scherp te krijgen. Ik had ook bedacht dat het zonnetje een effect zou hebben, maar niet verwacht dat dit zo groot zou zijn. Het origineel was de voorgrond dus iets te licht. Iso echter wel omhoog, om sluitertijd goed te krijgen voor uit de hand (en kon eigenlijk nog hoger als 1/160)
Wat ik me hier afvroeg, of het beeld pakkend genoeg zou zijn. Ik vind de oplichting van de masten heel mooi, maar iemand anders kan dit niet boeiend genoeg vinden en zou er nog een vogeltje, mensje oid in beeld moeten komen. UIteindelijk heb ik in deze foto 'alleen maar' de belichting aangepast en boven en onder een strookje eraf gehaald, omdat er teveel lucht en teveel aarde op stond.
Edit:
NB: nadat ik halverwege het stuk ben, wil ik nog aanvullen (geen verdediging, alleen uitleg) dat ik elke dag langs dit stuk rijd en elke dag denk: oeh, daar moet ik wat mee met dat plaatje. Pas gisteren was de situatie dusdanig dat ik ook daadwerkelijk gestopt ben