Frans schreef:
Is een ander foto dan er eerst stond.
Hoi Frans, omdat Tony wilde dat de foto groter was heb ik de foto in een groter formaat geplaatst. Het is exact dezelfde foto hoor. Geen pixel is gewijzigd alleen een andere bbcode gegenereerd op flickr.
Nuelle schreef:
Ik vraag me alleen af waarom je gekozen hebt om de lichtlijn op de bocht rechts te onderbreken?
Het andere puntje is dat het zo'n strakke plaat is dat ik me wat stoor aan de kloonplekjes onder de headphones op de ondergrond. Ik zie een duidelijke stip en wat strepen die matter zijn dan de ondergrond zelf. Dat vind ik wel zonde want verder vind ik het een TOPplaat!

Bedankt voor de feedback, nu zie ik ook een puntje. Die strepen zijn gemaakt met een led zaklamp bestaande uit 9 ledjes. Vandaar dat de streep uit meerdere strepen opgebouwd is. Deze lamp schijn ik recht in de camera. De foto is in een keer gemaakt. Het is onmogelijk om te bepalen waar die lijn komt. Het is echt secondewerk. Dus meer toeval dat de lijn buiten het beeld valt dan over nagedacht. Als je te langzaam gaat dan krijg je lensflair of overbelichting. De camera staat in bulb mode en met de afstandbediening bepaal ik de sluitertijd. Ik heb deze foto dan ook een stuk of 10 keer gemaakt en daarna gekeken op welke foto de streep het mooiste is.