Ik zag een reclame voorbij komen op Discovery over een evenement wat georganiseerd wordt op 16 en 17 maart, genaamd MUDMASTERS.
Dit evenement lijkt me geweldig om foto's van te maken, maar alleen is ook maar zo alleen. Daarom vroeg ik mij af: Wie vind het leuk om met mij mee te gaan?
Vandaag met Esther bij Mudmasters geweest. Wat een stelletje mafkezen zeg... maar een diep respect!!
Sportfotografie is zo makkelijk nog niet ben ik achter gekomen. Les 1: een statief is niet handig
Maar was een zeer goede oefening, dus ga eens op het gemakje de resultaten bekijken en er zal vast nog wel wat geplaatst gaan worden
In ieder geval een hoop lol gehad!!
Vertel mij wat over sportfotografie, is echt niet makkelijk. Ik had graag me gewild naar de mudmaster, heb het topic ook zijdelings gevolgd. Helaas, was het niet te combineren met de eigen bezigheden op het gebied van sport. Mss de volgende keer Annemiek.
Ik ben wel nieuwsgierig naar de resultaten.........
Ik heb geen gewonden gezien. Was wel een walhalla daar van goed getrainde mannen in strakke spandex-pakkies ... misschien dat ik het daarom zo moeilijk vond... teveel afgeleid.
Jammer dat je het niet kon combineren ArtenCo! Morgen is het ook nog he?! Mocht je alsnog willen gaan.