Achtergrond setje

Plaats reactie
Peterr
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Achtergrond setje

Bericht Geplaatst:

Hoi allemaal,

ik wil me een achtergrondsetje aanschaffen, maar ik twijfel tussen deze:

1
https://www.kamera-express.nl/product/f ... em-spk-1a/

2
https://www.kamera-express.nl/product/q ... TabsAnchor

Wat denken jullie, is er veel verschil tussen de systemen, aangezien er wel nogal een prijsverschil is...
Omhoog Profiel Website Foto's
Bas
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee

Achtergrond setje

Bericht Geplaatst:

Qua lengte geen verschil (amper). Lijken me vrij hetzelfde product. Qua kwaliteit weet ik dat Falcon Eyes een prima merk is, dat andere ken ik niet.. :)
Omhoog Profiel Foto's
jeroentje
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Achtergrond setje

Bericht Geplaatst:

D'r zal misschien een minimaal verschil inzitten, maar ik denk dat je ze in handen moet hebben.

Persoonlijk vind ik die kettingen niet zo geweldig. Op het werk hebben we een systeem aan de muur met plastic kettingen. Als een rol een klein beetje doorhangt (en dat gebeurd op den duur) dan wordt het oprollen zwaarder en ik ben altijd bang dat ik die ketting stuktrek
Omhoog Profiel Foto's
Nuelle
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Achtergrond setje

Bericht Geplaatst:

Ik heb er eentje van het tweede merk. Die kettingen zijn idd zeer irritant en werken niet.
Beiden prima denk ik. Belangrijk is de stabiliteit van de statieven. De mijne zijn oké maar niet top... Ze zijn snel wat topzwaar en wiebelig. Ik moet ermee sjouwen elke shoot dus ik heb lichte maar ik adviseer zwaardere.
Ik denk dat het prijsverschil in de stabiliteit van de set zit. Ik kan dat niet terug vinden in de specificaties. Ik zou voor de wat duurdere gaan, als die zwaarder is en als je er niet mee op locatie hoeft.
Omhoog Profiel Website Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”