Ziet er weer mooi uit. Ik denk dat we nog genoeg moois zullen gaan zien van joukvp schreef:Ha Vincent, leuk je hier aan te treffen.Vin1 schreef:Hey Kees, wij kennen elkaar volgens mij wel![]()
Ziet er weer erg mooi uit![]()
Vooral foto 1 heeft voor mij de voorkeur door de perfect uitgevoerde symmetrie in de foto en het lijnenspel.
Ik heb er een bijlage bijgezet.
Een originele uitvoering en daarna een met een grappige bewerking.
Gr Kees
Kom in de kas + bijlage
- Vin1
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Leuk de toevoeging van de "snelheidsfoto" (#5). 
-
kees muizelaar
- Lid

- Contacteer:
nr.5 moet je echt verwijderen...die haalt de andere foto's naar beneden en dat vind ik zonde!
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Dat is duidelik een verschil van smaak en over smaak valt niet te twisten, maar er zijn voor je al drie andere geweest (incl. mijzelfkees muizelaar schreef:nr.5 moet je echt verwijderen...die haalt de andere foto's naar beneden en dat vind ik zonde!
-
kees muizelaar
- Lid

- Contacteer:
Zelf weten haha......Wolves fotografie schreef:Dat is duidelik een verschil van smaak en over smaak valt niet te twisten, maar er zijn voor je al drie andere geweest (incl. mijzelfkees muizelaar schreef:nr.5 moet je echt verwijderen...die haalt de andere foto's naar beneden en dat vind ik zonde!) die de 5e juist wel leuk vinden.
het is gewoon een simpel bewerkingetje met ps hoorAyla schreef:Het tunneleffect door in en/of uitzoomen tijdens lange sluitertijd heeft een prachtig effect
-
kees muizelaar
- Lid

- Contacteer:
Precies Ayla slaat de spijker op zijn kopkvp schreef:het is gewoon een simpel bewerkingetje met ps hoorAyla schreef:Het tunneleffect door in en/of uitzoomen tijdens lange sluitertijd heeft een prachtig effect
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
@ Kees Muizelaar:
Eerst schrijf je dat foto 5 weg moet, dan schrijf je:
Ook sluit ik mij bij Ayla aan wat betreft haar vraag:
maar Ayla schrijft juist dat ze:kees muizelaar schreef:Precies Ayla slaat de spijker op zijn kop
Dat is toch juist het tegengestelde van wat jij vindt?Ayla schreef:F5 staat idd in contrast met de andere foto´s maar vind ik errug gaaf!
Ook sluit ik mij bij Ayla aan wat betreft haar vraag:
Ayla schreef:Kees Muizelaar, misschien kun je even verwoorden waarom je vind dat het zonde is? Wellicht hebben we daar wat aan ipv enkel zinnetje negatief
-
kees muizelaar
- Lid

- Contacteer:
Ik bedoel dat kvp gelijk heeft