Dank voor de reacties
Maurice78 schreef:
licht op het onderwerp is OK
achtergrond wel heel zwart.
hoeveel lampjes ??
zo tezien 1.
google vertelt mij dat heda meestal een strijkje op de achtergrond had !
Het was inderdaad 1 lampje. Ik heb er eens een nachtje over geslapen en ben het wel met je eens dat een lichtje op de achtergrond het net iets had laten breken. Een spotje met grid en dan schuin langs de achtergrond had dat wel gedaan.
Alleen niet hier denk ik. Ik heb hier een zwarte doek als achtergrond gebruikt. Een strijklichtje daarover is niet zo spannend. Misschien de volgende keer een achtergrondje met kleine structuur kiezen. Dit was namelijk pas mijn eerste keer, dus er valt nog zeker wel e.e.a. te verbeteren
Ab59 schreef:
Mooi, zacht licht. Heel mooie stilleven, wat betreft bananenschil die stoort mij niet. Wel benieuwd naar de bedoeling ervan.
Ik vond het wel grappig en het is de knipoog naar Heda denk ik. Het breekt het standaard gebeuren van de fruitschaal een beetje
Zoekertje schreef:
vind hem erg mooi hoor, misschien inderdaad de stelen van de bloemen iets inkorten.
Ik vond de verhoudingen wel goed hoor. Het is misschien een wat groot zwart vlak wat ontstaat, maar deze negatieve ruimte leid je wel naar waar je moet wezen.