Macroweek - Storm (ma, di, wo, do, vr en weekend)
-
schoonSpikke
Mooier had ik het niet kunnen zeggen..Roan schreef:Grappig, deze laatste. Ik vind de scherptediepte ook goed gekozen; alleen het scherpe is scherp.
Mooie scherptediepte, leuk onderwerp. Die karteltjes doen het leuk 
Jammer vind ik het dat je hem niet wat hebt gekanteld (schuin aan de achterkant) zodat je iets meer daarvan had gezien (wel wazig natuurlijk)
Uhhh... kan je me nog volgen, dit klinkt ontzettend vaag of niet
Jammer vind ik het dat je hem niet wat hebt gekanteld (schuin aan de achterkant) zodat je iets meer daarvan had gezien (wel wazig natuurlijk)
Uhhh... kan je me nog volgen, dit klinkt ontzettend vaag of niet
- Storm
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties 
@LB: wanneer ik hem schuiner zet past hij niet meer binnen de kaders, de foto is namelijk in portretstand (niet de camera instelling) genomen. Maar dat was niet het grootste "probleem". Wanneer ik hem schuiner neerzet krijg ik alle tandjes niet meer scherp op de foto omdat ik hier met een hele beperkte DOF heb gewerkt.
Trouwens heb ik wel een foto waar hij schuiner op staat. Binnenkort plaats ik de macro's die het niet zijn geworden deze week, op het forum.
@LB: wanneer ik hem schuiner zet past hij niet meer binnen de kaders, de foto is namelijk in portretstand (niet de camera instelling) genomen. Maar dat was niet het grootste "probleem". Wanneer ik hem schuiner neerzet krijg ik alle tandjes niet meer scherp op de foto omdat ik hier met een hele beperkte DOF heb gewerkt.
Trouwens heb ik wel een foto waar hij schuiner op staat. Binnenkort plaats ik de macro's die het niet zijn geworden deze week, op het forum.
- Marcel Spijker
- Lid

- Contacteer:
Vrijdag:
Mooi punt van scherpte gekozen en wat een lekkere zachte kleur.
Erg leuk!
Mooi punt van scherpte gekozen en wat een lekkere zachte kleur.
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dat is nou precies mijn mening.Marcel Spijker schreef:Vrijdag:
Mooi punt van scherpte gekozen en wat een lekkere zachte kleur.Erg leuk!
- Paul Heijmink
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
vrijdag : prachtige kleuren, prima scherpte op de beste plaats 
- Storm
- Lid

- Contacteer:
Allemaal weer bedankt voor de positieve reacties 
Helaas geen zaterdag macro van mij, door overmacht is het niet gelukt. Vanmiddag zal ik proberen om toch nog een macro voor de zondag te maken, maar nu eerst aan het werk.
Helaas geen zaterdag macro van mij, door overmacht is het niet gelukt. Vanmiddag zal ik proberen om toch nog een macro voor de zondag te maken, maar nu eerst aan het werk.
vrijdag: mooie foto
..lekkere kleuren en mooie DOF
zaterdag: jammer dat je geen foto hebt kunnen maken...maar hoop dat je voor zondag een mooie afsluiter in petto hebt
zaterdag: jammer dat je geen foto hebt kunnen maken...maar hoop dat je voor zondag een mooie afsluiter in petto hebt