De andere pier.....
- Rob Olivier
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Op zich heel fraai standpunt en mooi uitgevoerd. Maar mij stoort het hekwerk rechts binnen welmenigzins, evenals het hekwerk midden buiten op het strand.
- Annemiek
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dank jullie voor de reacties.
Rob; helaas staat er veel hekwerk op en rond de pier, waardoor het minder aantrekkelijk wordt. Durfde me hier niet zo te wagen aan wegshoppen, gezien de grootte ervan... wie weet als ik een keer heel veel tijd over heb
Zoekertje; de kleurenversie is heul saai
Rob; helaas staat er veel hekwerk op en rond de pier, waardoor het minder aantrekkelijk wordt. Durfde me hier niet zo te wagen aan wegshoppen, gezien de grootte ervan... wie weet als ik een keer heel veel tijd over heb
Zoekertje; de kleurenversie is heul saai
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Topper voor mij.
Spannende opbouw, diepte en spiegeling, en de omzetting heeft kraak en smaak. Maar vooral de structuren die je in het zand, de dakgoot en de gevel laat zien, maken de plaat tot een echte kijkplaat en eentje met veel leven
Spannende opbouw, diepte en spiegeling, en de omzetting heeft kraak en smaak. Maar vooral de structuren die je in het zand, de dakgoot en de gevel laat zien, maken de plaat tot een echte kijkplaat en eentje met veel leven
- Industrial63
- Lid

- Contacteer:
Nice , vierkant formaat ook erg mooi. Denk dat dit ding voor mij over een jaar of wat wel interessant gaat worden.....
- Rob Olivier
- Lid

Gefeliciteerd met je TC!