Ik zag deze post voor 't eerst net voordat ie verplaatst werd naar 'Ratjetoe'....was toen net thuis van m'n werk en lees dan alles eerst door zonder te reageren.
Ik heb 't op 't moment dus ook vrij druk met werk, maar probeer 't meeste hier nog wel bij te houden.
Had ie nu nog onder 'Vogels' gestaan dan had ik er zeer waarschijnlijk wel op gereageerd, omdat ik in dat gedeelte van 't forum op de meeste foto's wel een reactie geef.
Ik kijk dus meest eerst en geef dan vaak later op de avond, of de andere dag een reactie.
Andere afdelingen van 't forum, zoals bijvoorbeeld 'Landschappen', 'Sport', of 'Overige foto's' daar kijk ik meest wel, maar geef ik weinig reactie's, omdat ik zelf vind dat ik daar [nog] niet genoeg kijk op heb, of 't moet een TC zijn, dan probeer ik de topicstarter meest wel te feliciteren.
Er zijn ook gedeelten van 't forum[o.a. 'Portretten'] waar ik helemaal bijna nooit kijk, gewoon omdat m'n interesse daar niet ligt.
En tsja, tijd hebben we denk allemaal tekort.......we willen ook nog foto's maken, die foto's weer uitzoeken, de leuke/mooie bewerken en ook af en toe nog online zetten.

Zoekertje schreef:
als jij twintig reactie's krijgt van mooi gedaan is het denk ook niet goed.
Dan heb je waarschijnlijk wel een mooie foto gemaakt.