bjornc schreef:
SD kaartjes kosten geen drol meer,
Heb zelf erg goede ervaring met een Sony kaartje.
Volgens mij voordeliger en sneller dan Sandisk.
LinkjeDat is makkelijk te concluderen op deze wijze.. maar een audi is niet oer definitie sneller dan een volkswagen. Als je geen type nummer noemt kun je niet beweren dan de 1 sneller is dan de ander...
Als het met die snelheden net zo gaat als met alle producten wordt die snelheid waarschijnlijk gehaald, wanneer in een luchtdicht laboratorium, de temperatuur exact 21,65789 graden celcius is, en stat er ipv 12volt 24 volt op, met 2 zeer opgewonde lab nerds die toekijken.. allemaal om er voor te zorgen dat het ene merk net iets sneller is. Als je class 10 neemt waar 6 nodig is, maakt het allemaal helemaal niks meer uit, want sneller dan 6 zal ze de camera het niet kunnen wegschrijven!
Het zal wat merk betreft niet zoveel meer uit maken, ik blijf lekker bij Sandisk om dezelfde reden dat ik bij Canon blijf, ik ben er tevreden over, en waarom zou ik gaan experimenteren. Maar ik denk dat of je nu Kingston, Sandisk of sony en philips etc kiest het zal niet veel uitmaken. Ik kan mij overigens niet voorstellen dat electronica merken zelf hun eigen kaarten maken, de ontwikkeling daarvan kost een klein vermogen, en de verkopen zijn klein voor dit soort bedrijven. Dikke kans dat de sony kaart een Kingston of Sandisk kaartje is. Ik zal alleen wegblijven bij echt de heel erg onbekende merken, dat is vaak in china goed gefabriceerde rommel, dikke kans dat ze dan alsnog worden gemaakt in de fabrieken van de grotere fabrikanten, maar dat weet je natuurlijk niet.