Jo schreef:
Fraaie plaat

met misschien iets te vette kleurstelling. Storen doet het niet echt!!!
cookiemonster71 schreef:
Mij stoort het totaal niet en zal ook nooit en te nimmer aansluiten.
Vind het sowieso erg "goedkoop" om aan te sluiten of te volgen.
Geef gewoon je eigen mening, maar dat even terzijde.
Gr Roger
Dat wordt ook zeer gewaardeerd Roger

. Maar ik kan me ook voorstellen dat iemand exact hetzelfde wilde zeggen als zijn directe voorganger en dan zou het toch niet erg zijn om aan te halen............ipv exact hetzelfde opnieuw te zeggen. De opmerking
-goedkoop- vind ik enigszins denigrerend naar de desbetreffende forummers en ook eerlijk gezegd wat kort door de bocht.............
Jo

Hoi Jo,
Het zou eventueel minder anders verwoord kunnen worden door mij.
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen, schijf gewoon wat je ervan vindt. Zo lang zijn die zinnen nu ook weer niet. En laten we eerlijk zijn: als een foto veel reacties heeft gekregen, en ik zou moeten schrijven: ik volg of +1 (en dat zien we toch wel vaker), dan heb je in mijn ogen meer tijd moeten spenderen aan het lezen van de eerder geschreven reacties.
Als je dan je eigen mening opschrijft, vind ik dat veel prettiger.
We kunnen er verschillende meningen op nahouden hoe iemand reageert, maar er mag ook aandachtr aan worden geschonken. Als ik bv op pakweg 5 minuten tijd bv 10 reacties geeft, heb je dan een foto als totaalplaatje bekeken.
We proberen tenslotte, ook al is een foto technisch in orde, nog steeds bij te leren en/of een ander visie met fotograferen te verkrijgen door commentaren van mede-fotografen.
Gr Roger