Ik heb 't ook geprobeerd met de camera van Harry[Zoekertje] en die zit er toch heel wat vaker naast dan m'n eigen camera.
Gewoon getest op een langzaam langsvliegende kokmeeuw, maar het is bij de Canon scherp, onscherp, scherp, onscherp, enz., dit is ook duidelijk in de zoeker te zien tijdens het volgen van de vogel, hij houdt de vogel dus niet constant scherp in beeld.
Bij mijn eigen camera houdt ie de vogel meer scherp in beeld.....waar die van Harry minimaal 50% van de tijd ernaast zit is 't bij die van mij nog geen 10% schat ik.
Lijkt me stug dat dat normaal is voor een Canon 7D, want die camera staat volgens mij toch bekend om z'n goede en nauwkeurige AF tijdens actiefoto's.
Ik heb 't idee dat er ergens een instelling niet goed staat, of dat er iets anders niet goed is, misschien een probleem met de camera of lens.
Ik heb al gevraagd of Harry het ook met z'n andere lens[Sigma 70-200mm. f/2.8] wilt proberen, dan kunnen we zien of 't probleem misschien bij de lens of de camera ligt.
De 300mm. f/4 staat volgens mij ook heel goed aangeschreven, dus mocht 't daar aan liggen dan denk ik dat er toch iets niet goed is aan 't exemplaar van Harry.