Forumuitje OVP, oude topic
- Bas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Da's prima. Ik wil gewoon een globale richting hebben waarin we een plan kunnen schrijven, en die lijkt er te komen als ik de poll zo zie. Ik heb op 7 en op 10 uur gestemd, mij maakt het immers niet uit, ben die tijden wel gewend. Sterker nog, het is laat op de ochtend voor me
Maar ik heb een vermoeden dat dat voor velen niet zo is, dus wordt het hoogstwaarschijnlijk 10 uur, en zo als het er nu uitziet gaan we zelf onze weg vinden. 
- Henry
- Lid

Klopt, zoals er nu gestemd wordt, starten we om 10:00 uur en gaan we zelf onze weg vinden in de OVP 
Het vervolg...

een zetje...

em daar gaat het zooitje...

Uiteindelijk ligt de D4 met stevige lens op de grond

Het vervolg...

een zetje...

em daar gaat het zooitje...

Uiteindelijk ligt de D4 met stevige lens op de grond

- Bas
- Lid

Ik hoop morgen een voorlopig 'plan' te presenteren.
Hoofdpunten:
- starttijd: 10 uur
- Wat doen we? We volgen een wandelroute, waar we ongetwijfeld wat dingen tegen zullen komen, van macro tot landschap.
Wel wil ik benadrukken dat voor mij, en zo hoop ik ook voor anderen, het hoofddoel toch echt het ontmoeten van andere leden van het forum is. Verwacht liefst niet met een 50mm al het wild daar vast te kunnen leggen, anders worden er mensen teleurgesteld....
Hoofdpunten:
- starttijd: 10 uur
- Wat doen we? We volgen een wandelroute, waar we ongetwijfeld wat dingen tegen zullen komen, van macro tot landschap.
Wel wil ik benadrukken dat voor mij, en zo hoop ik ook voor anderen, het hoofddoel toch echt het ontmoeten van andere leden van het forum is. Verwacht liefst niet met een 50mm al het wild daar vast te kunnen leggen, anders worden er mensen teleurgesteld....
- Henry
- Lid

Bas, je houdt het wel spannend met die korte tussenberichtjes 
Als je zo de update gaat plaatsen, dan had je wellicht ook die 5 minuten toch kunnen wachten?
Ik houd het nu niet meer vanwege de door jou opgewekte spanning....

Als je zo de update gaat plaatsen, dan had je wellicht ook die 5 minuten toch kunnen wachten?
Ik houd het nu niet meer vanwege de door jou opgewekte spanning....
- Bas
- Lid

Voorlopige update staat er. Wordt misschien later vanavond nog wat uitgebreid, maar hou dit aan als definitieve planning in hoofdlijnen.
Deelnemers ontvangen zometeen elk een PB met bevestiging / afmelding deelname, zodat we een definitieve lijst kunnen samenstellen.
Deelnemers ontvangen zometeen elk een PB met bevestiging / afmelding deelname, zodat we een definitieve lijst kunnen samenstellen.