Het is ook zo lastig reageren op een serie foto's die geen serie is.

Het is ook handig als je exif vermeld bij de foto's die je plaatst. Op die manier is het namelijk meteen handig helpen in waar je iets kunt aanpassen om je foto's te verbeteren.
1. Is qua belichting netjes. Scherpte zie ik niet heel goed of dat ook oke is. Qua compositie: je hebt je onderwerp erg in het midden staan. In dit geval zou dat denk ik leuker uitpakken als je dan ook symmetrie in de foto had gepakt: recht voor het bruggetje gaan staan bv.

2. Daar rollen straks de balen zo uit je foto.

Die moet nog even rechtgezet worden dus. Daarnaast mis ik hier duidelijk scherpte; ben dus benieuwd naar de exif.
3. Houdt mijn aandacht niet heel lang vast. Kan natuurlijk smaak zijn.

4. Heeft daar ook wat last van: je hebt niet echt een blikvanger waar we naar kunnen kijken. De plek heeft voor jou natuurlijk een betekenis, maar wij waren daar niet, dus het zegt ons niet zo veel dan jou.
5. Staat ook scheef, ik mis ook hier scherpte. Daarnaast zit er erg veel ruis in.
Min tips:
- kritisch zijn in wat je op de foto laat zien (aan ons dan tenminste, voor jou in je vakantiefotoalbum is wat anders),
- Exif er nog even bij zetten zodat we kunnen zien waarom foto's niet scherp zijn,
- Denk aan compositie, en let op dat je horizonten recht staan.