Laat ik dit maar onder "manipulaties" zetten, ook al komt deze foto zo de camera weer uit - de manipulaties zitten in de manier van belichten. Ben benieuwd naar jullie reacties.
Hele goede!
Ik zou geloof ik een vierkante uitsnede met de vaas rechts hier heel mooi vinden . Dan wint ie aan kracht. De vaas links kan natuurlijk ook bij het vierkant
Nu staat de vaas ongeveer in het midden.
Dank allen voor de reacties. Paula, ik snap wat je zegt, wat ik hier gedaan heb is het volledige beeld rechtstreeks uit de camera tonen, gewoon om even te peilen hoe er over ditsoort fotografie gedacht wordt. Ik zal er nog een paar plaatsen die ik in een andere (lichtere) ruimte heb genomen.
Nou, ja, wat zal ik ervan zeggen. Fijn dat het zo 'anders' is, maar ik moet nog even wennen misschien. Een vierkante uitsnede zou het al makkelijker voor me maken inderdaad.
Ik zal eens even bij je volgende upload gaan kijken...
@Deva en Paula, ik ben een drieluikje aan het maken van vierkante versies, komt binnenkort op de site.
@Gotchas, dat zal ik dan wel weer op "Overig" zetten, op de een of andere manier kom ik daar eigenlijk altijd terecht . Als jij als Mod die andere twee daar ook zou willen zetten?