Het is 22 jul 2025 06:41

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Harsh girl + update met kader
 Harsh girl + update met kader
BerichtGeplaatst: 28 jan 2014 17:19 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
In eerste instantie dacht ik, dat je neus wel een beetje te dicht tegen de onderzijde aanhaakt. Maar dat verdween. Hard vind ik de foto helemaal niet. Het is een indringende uitsnede, die voor mij door de ruis en je mooie ogen zoekende kwetsbaarheid uitstraalt. De rauwheid van het leven geleefd door een mooie Lillith.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 28 jan 2014 18:04 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Leuk dat er nog reacties opkomen, dank jullie wel. GJ, jij ook bedankt voor je mooie woorden.

G: ik heb de 60D met klapschermpje. Draai het schermpje dus zo, dat ik mezelf kan zien via live- view. Bepaal mijn uitsnede en zet het scherpstelpunt daar in beeld, waar ik mijn oog ongeveer wil hebben. Die wil ik in ieder geval scherp hebben.
Dan met een afstandsbediening scherpstellen en de foto nemen :D

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
BerichtGeplaatst: 30 jan 2014 13:32 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Annemiek schreef:
Leuk dat er nog reacties opkomen, dank jullie wel. GJ, jij ook bedankt voor je mooie woorden.

G: ik heb de 60D met klapschermpje. Draai het schermpje dus zo, dat ik mezelf kan zien via live- view. Bepaal mijn uitsnede en zet het scherpstelpunt daar in beeld, waar ik mijn oog ongeveer wil hebben. Die wil ik in ieder geval scherp hebben.
Dan met een afstandsbediening scherpstellen en de foto nemen :D

Bedankt, voor je uitleg! Dat wordt voor mij nog even verder stoeien. Er zit wel live view op mijn camera, maar het schermpje is niet te draaien. Maar wellicht dat ik iets met een spiegel kan doen.

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2