MINI - Kaas met gaten...
- Teranique
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Erg leuke foto, verrassend ... toch ben ik eigenlijk ook benieuwd hoe zo'n foto eruit ziet als je een lager standpunt in neemt en er op gelijke hoogte of zelfs iets lager tegen aan kijkt. 
- filipo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Bedankt voor de fijne reacties !
@Teranique : Een lager standpunt is ook een optie (en heb ik ook geprobeerd) maar dan zie je minder het gat aan de bovenkant. Nu hebben beide mannen hun eigen kaasgat en hun eigen controletaak. Wat echter, in dit geval, meer een "probleem" wordt, is het zijaanzicht van het bord. De (wazige) rand van het bord komt dan prominenter in beeld. Nu heb je geen "last" van rand en diepte en onderkant van het bord...
@Teranique : Een lager standpunt is ook een optie (en heb ik ook geprobeerd) maar dan zie je minder het gat aan de bovenkant. Nu hebben beide mannen hun eigen kaasgat en hun eigen controletaak. Wat echter, in dit geval, meer een "probleem" wordt, is het zijaanzicht van het bord. De (wazige) rand van het bord komt dan prominenter in beeld. Nu heb je geen "last" van rand en diepte en onderkant van het bord...
- Matglas
- Lid

- Contacteer:
Ziet er naar uit dat je gelijk hebt, gezien Filipo zijn nieuwe topic met de blauwe pillen.Teranique schreef:Denk het niet omdat je weet dat het kleine blokjes kaas zijn.
- filipo
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor de reacties !
De herkenbaarheid van de gebruikte objecten zorgt er idd meestal wel voor dat men de grootte van de poppetjes vrij goed kan inschatten en het effect van het kleine behouden blijft. Anderzijds zorgt een laag standpunt ervoor dat alles er terug groter uitziet maar de onderlinge verhoudingen blijven wel dezelfde...
De herkenbaarheid van de gebruikte objecten zorgt er idd meestal wel voor dat men de grootte van de poppetjes vrij goed kan inschatten en het effect van het kleine behouden blijft. Anderzijds zorgt een laag standpunt ervoor dat alles er terug groter uitziet maar de onderlinge verhoudingen blijven wel dezelfde...
- Paula Loonen
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik blijf dit zo leuk vinden.
Knap hoe je telkens ook weer de lichaamstaal van de mini's voor elkaar krijgt
Knap hoe je telkens ook weer de lichaamstaal van de mini's voor elkaar krijgt
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Heee die had ik gemist destijds. Geweldig hoe je telkens weer een nieuw idee toont
Gefeliciteerd met je YC!
Gefeliciteerd met je YC!