Dank voo de reacties
en betreffende de teleurstelling van Artenco en Peter I'm sorry
Eerst Erik ja de reuzen waren niet te zien
ArtenCo schreef:
Pokhara, daar was ik ook eens......verheugd open ik het topic en dan valt het zien van de foto mij tegen. Geen kleurrijke winkeltjes, de majestueuze bergen, maar een zwart witter van het meer. Niet bepaald mijn idee van Pokhara.....
Foto kan naar mijn gevoel ook elders in de wereld zij genomen, mis de connectie tussen verhaal en foto. Bovendien weet ik in deze foto niet goed waar het omgaat, de lucht, het meer of de voetpad? Waar leg je het accent.
Klinkt mss hard maar ik wil je prikkelen om zodoende tot een ander inzicht te komen.
mijn idee de lucht het meer of voetpad is gewoon geprobeerd een goede compositie te maken het accent moet zitten in het zwart wit De foto's had inderdaad overal genomen kunnen zijn maar ook niet want dit is toch echt Pokhara
dat je misschien hard klinkt

vind ik verre van erg kijk ik vond de foto zelf wel mooi zo maar ik plaats hem om te weten wat een ander er van vind en aangezien jij of andere een andere mening hebben en zelfs zoals nu eentje waar ik me in kan vinden doet mij juist deugd het zet me tot het denken en probeer daar in de toekomst wat mee te doen
dus graag zo blijven reageren das de meerwaarde van zo forum als hier dus bedankt
valt tussen haakjes niet mee reageren met je mobiel