Heerlijk. vrij en tijd voor fotografie. Wie wil dat nu niet?
Eindelijk een vrijdag en genoten. Hier de resultaten.
Bedankt voor het kijken!
F1:
F2:
F3:
F4:
F5:
F6:
F7:
F8:

Hier even de exifs: 1/1000 sec bij F/1.2 iso 100. (canon 85 mm 1.2). Kortom gewoon zo er uit. In de straat stilstaan en wachten op het moment!Deva schreef:Gave serie!
Foto 2 met die hand is heel verrassend, leuk gedaan en de saxspeler staat er prachtig op met een fijne achtergrond.
Daarnaast vind ik foto 6 boeiend, mooi met die onscherpte voor én achter de hoofdpersoon. Komt dat zo uit de camera of heb je in de nabewerking nog een handje geholpen? In ieder geval geeft het een lekker dynamisch beeld.

Hand, welke hand dacht ik!. Terug scrollen en ik zie hem pas. Aandacht vol in de focus geweest op de sax-player. Maakt het plaatje wel extra mooi en TC waardig.Deva schreef:Gave serie!
Foto 2 met die hand is heel verrassend, leuk gedaan en de saxspeler staat er prachtig op met een fijne achtergrond.
Daarnaast vind ik foto 6 boeiend, mooi met die onscherpte voor én achter de hoofdpersoon. Komt dat zo uit de camera of heb je in de nabewerking nog een handje geholpen? In ieder geval geeft het een lekker dynamisch beeld.

Ja ben ik met je eens. Andere sfeer door 'binnen'.Provorm schreef:Mooie serie. Ik vind alleen de eerste er een beetje buiten vallen.
Groet,
Johan.