Zoektocht naar de juiste compact/bridge/ILC/dSLR. Wie helpt?

Plaats reactie
R2D2
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Mijn voorkeur gaat er nu naar uit om een nieuwe body te kopen, waarschijnlijk 'gewoon' met kitlens en dan later voor betere (waarschijnlijk 2de hands) objectieven rond te kijken.

Na het lezen van diverse andere onderwerpen was ik er helemaal uit: het moest een canon body worden (type nog nader te bepalen) en vooral een 70-200mm f/2.8 lens (sluit goed aan bij wat ik wil schieten).... Tja, totdat ik eens ging kijken wat je voor zo'n lens moet neerleggen! OEPS! Allemachtig, komende vanaf een compactje is het wel even schrikken hoor, die prijzen.
Omhoog Profiel Foto's
Roy_v_E
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Zoektocht naar de juiste compact/bridge/ILC/dSLR. Wie he

Bericht Geplaatst:

En ook tweedehands is de 70-200mm f/2.8 erg duur. Of eigenlijk moet je zeggen... hij blijft veel geld waard. Zelfs de oudere L versie (voorganger van de huidige LII).
Omhoog Profiel Website Foto's
R2D2
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Inderdaad, ik had even op MP gekeken, maar daar vond ik ook geen 'koopjes'. Misschien blijft die lens wel altijd buiten mijn bereik, dat kan ik nu nog niet beoordelen. Eens kijken wat dan voor mij een beter (dus betaalbaarder) alternatief is: minder lichtsterk of minder zoom.
Omhoog Profiel Foto's
Roy_v_E
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Zoektocht naar de juiste compact/bridge/ILC/dSLR. Wie he

Bericht Geplaatst:

...of van een ander merk.
Omhoog Profiel Website Foto's
R2D2
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Oja, was ik alweer vergeten! Ik had al even op tweakers gekeken of er goedkopere alternatieven waren, maar daar vond ik alleen eentje van sigma die voor een nikon was, verder geen andere. Maar voor een uitgebreid aanbod van objectieven (en bijbehorende prijzen) kan ik waarschijnlijk beter op andere sites kijken. Moet nog even uitvogelen waar :up .
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”