Requiem voor een gluurder in de douche
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Lol Mendel
En dan gaat de wesp een bLoeddhistische instelling innemen... Nou, mij niet gezien hoor.
whahaha geweldig mendel 
Ja en het mooiste komt nog...
Ik ben namelijk niet eens de 'moordenaar', dat is mijn man........
Dus Mendel, mag ik mijn schaapje terug?
Ik ben namelijk niet eens de 'moordenaar', dat is mijn man........
Dus Mendel, mag ik mijn schaapje terug?
Dank je wel 
- pipanda
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Gotchas schreef:Oh maar ik ben altijd heel vriendelijk hoor, ik vraag altijd eerst netjes of ze uit mijn buurt willen blijven. Kan ik het helpen dat ze nooit luisteren
Bij mij zoemt het de hele zomer van de wespen rond het huis. Ze komen af op de bloemetjes van de wilde wingerd die ons hele huis omsingelt. Maar ik heb echt nooit last van die beestjes terwijl ik toch vaak dicht bij de muur sta of lig. Het enige waar ik "last" van heb is hun constante gezoem in de zomer
Ik ben vorig jaar alleen onder mijn voet gestoken door een dode wesp. Die precies naast mijn bed dood moest liggen wezen.
Senna had gelijkEr zijn schadelijke gevolgen op lichamelijk, psychisch en sociaal gebied.
och jammer dat Elmer weg is
- marwil
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooi wespje san, staat er goed en 'rete scherp' op.
Allen je 'kop tekst' kan ik niet zo rijmen. Ik kan niets vinden wat ook maar iets met het gluren in 'n douche te maken heeft!
Allen je 'kop tekst' kan ik niet zo rijmen. Ik kan niets vinden wat ook maar iets met het gluren in 'n douche te maken heeft!
Marwil
https://photodrome.nl/forum/viewtopic.p ... start=5660" onclick="window.open(this.href);return false;
https://photodrome.nl/forum/viewtopic.p ... start=5660" onclick="window.open(this.href);return false;