Foto van Anna Noa
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Thanks 
Thanks 
Dank je 
Dank je Jo, ik hoop er een hoop energie van te krijgen 
thanks
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd.....en geniet er van

thanks
Heel goed, bij de geboorte, 2650 gram, 3 weken te vroeg en nu na 4 weken 3800 gram.__Erik__ schreef:Hoe gaat het inmiddels met die kleine wurm?
Iedereen tevreden.
Dit weekend, van virjidag tot zondag bij Opa en Oma geweest, erg vermoeiend maar een geweldige ervaring.
Wist niet meer dat het zo klein was.
En natuurlijk de nodige platen gemaakt, ga ze rustg bewerken en enkele hier plaatsen.
Bedankt voor het informeren Eric
- __Erik__
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
O, wat fijn dat ze het zo goed doet, moet een hele opluchting/zorg minder zijn! Nou lekker genieten er van, top 
Had van 't weekeinde nog een nichtje van 2 op de arm, is dan al weer zo een stuk lichter dan de mannetjes van mij! Veertjes zijn het in het begin, inderdaad vergeet je dat toch weer heel rap.
Veel plezier!
Had van 't weekeinde nog een nichtje van 2 op de arm, is dan al weer zo een stuk lichter dan de mannetjes van mij! Veertjes zijn het in het begin, inderdaad vergeet je dat toch weer heel rap.
Veel plezier!