1

2

3

[/url]
4

5
Wat je ziet is echt. Er zijn werkelijk een tafel met drie stoelen, een fauteuil, een bijzet tafel, een lamp + 100 meter kabel voor de stroom, accessoires bij betrokken. In een bos. Vader en dochter(die een zorgboerderij hebben) en model Christina Vaes. De bedoeling was vervreemdende foto's die hopelijk ook op de lachspieren werken. Wel met beesten natuurlijk.

Dat is mijn 'stiel' Het grote ene varken is een heer van 400 kg en niet helemaal ongevaarlijk. Rustig mee omgaan. Toen meneer wegging is een zeug met haar biggen komen opdraven. Het was een hele voorbereiding maar met drie helpers ging het verbazingwekkend vlot. De beesten staan ook niet stil en op een gegeven moment hebben ze wel genoeg voer gesnoept dat strategisch neergelegd was. Het was erg leuk om te doen en een ander absurd tafereel is al in voorbereiding Met meer beesten, meer rekwisieten, meer mensen. Die mensen gaan 'iets doen' puzzelen, lezen, breien. etc Ook aan een kerststal wordt gedacht, maar dan in de stal.
Ik zie net dat ik de foute nr 2 heb geplaatst, die moet donkerder zijn. Zet ik straks neer.
Behalve de lamp is er verder niets gebruikt. Geen studiolampen, geen flits.