Meksjoef schreef:
Misschien... Even kijken of ik vrij ben.
Kan je gelijk ook de A77II proberen

Die zou ik inderdaad graag even uitproberen, als ie echt zo goed is als ze zeggen dan wordt mijn A77 van 't najaar door deze vervangen.
Fotosmurf schreef:
Zo'n stomme dag om dat op zaterdag te doen.

Ze geven dit weekend erg mooi weer door en zondag kan ik niet.
Ook is 't op zondag meest nog een stuk drukker met wandelaars en fotografen dan op zaterdag.
Op zondag wordt er toch ook gevoetbald.....ga je toch op zondag voetbalplaatjes maken?
Nuelle schreef:
Ik zou willen maar ik ben echt te moe. Ik ben heeeeeel hard aan vakantie toe. Afgelopen weekend nog een flinke shoot gedaan maar eigenlijk had ik al vakantie ingelast. Als je nog eens gaat dan wil ik ook mee
Ik zal vast nog wel een keer gaan, maar weet natuurlijk nog niet wanneer.
Zo'n dagje naar de AWD is juist gewoon een soort van vakantiedag, daar knap je weer helemaal van op.
Wilbert schreef:
Lijkt mij ook leuk en heb ook tijd in mijn agenda. Helaas heb ik niet de juist lenzen tot mijn beschikking

Welke lenzen heb je?
Zelf maak ik de meeste foto's daar met m'n 200mm., maar de vossen kun je soms gewoon met een groothoek er nog goed op krijgen als 't een beetje mee zit.
Ik gebruik de 200mm. omdat ik dan ook wat portretjes kan maken als ze te dichtbij zitten om er helemaal op te krijgen.
Jammer Esther, Erik en Henry dat jullie geen tijd hebben, maar er zal vast nog wel een volgende keer naar de AWD komen.