habro schreef:
zie het dan ook als een leermoment dat bij gebouwen
dingen Recht zijn ook recht horen.
en ik kom hier voor beide leemomenten (en die zijn er voor mij nog genoeg)
maar ook om te scoren (je moet wel schieten om te scoren)
maar dit klopt van geen kant dat de suikerfabriek hoger dan mijn foto staat.
buiten het feit van het scheef staan vind ik het verder een mooie foto !!
en wat ik ook nog wil zeggen dat de lat vaak (ook deze keer) behoorlijk hoog ligt.
maar zoals ik als zei op een top 10 plaats had ik wel een klein beetje gehoopt.
maar dit neeh...
Habro, je komt hier voor leermomenten.
Wat ik hier leer is dat een foto heel persoonlijk is. Je vind hem mooi...of niet.
Je kan niet voor een ander bepalen of een foto mooi is, dus dat de suikerfabriek hoger staat dan jouw foto, is gelegen aan de mensen die erop stemmen.
Die vinden dus die foto net wat mooier.
Een ander leermoment is dat een foto niet altijd aan de 'regels' hoeft te voldoen, scheef is in sommige gevallen 'toegestaan'. Ook dat is persoonlijk.
Het stemmen van de weekfoto is sinds vanmorgen geopend en duurt nog tot zondag. Als er nu pas een paar mensen hebben gestemd die nét jouw foto niet helemaal mooi vinden, geven ze een iets lager cijfer. Komen er van het weekend andere mensen langs, die jouw foto wel mooier vinden, 'scoor' je hoger.
Stel dat het andersom is....Jij zendt een foto in en je ziet dat er een ander ook heeft ingezonden, die jij toch eigenlijk mooier vind dat die van jezelf, dat kan natuurlijk wel eens toch? Stel dat die lager dan jou 'scoort', zou je dat dan ook misdaad vinden, zoals je dat in een van je vorige posten noemt?
En dit:
OF er zitter er een paar bij die de boel lopen zieken, ik geloof dit dus ECHT niet....
wordt goed in de gaten gehouden hoor...