Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
Meksjoef, dit was niet in het Bayerischen Wald, maar gewoon in een Wildpark in Weilburg.
Wildpark is een soort ruim opgezette dierentuin in het bos, dus de dieren lopen er wel in een natuurgetrouwe omgeving met veel ruimte.
Bayerischen Wald wil ik ook nog steeds een keer naar toe.
Fotosmurf, er zijn veel verschillende soorten Wolven, je hebt inderdaad ook Grijze Wolven, maar de kleur van een Wolf kan heel erg Variëren, je hebt zelfs geheel zwarte Wolven.
Ik heb denk nog wel een aantal foto's van deze Wolven en ook daarin zitten al verschillende kleuren.
Mendel, ik had hier de Witbalans op bewolkt gezet, door de EVF kun je tijdens het maken van de foto al zien of de witbalans een beetje goed staat.
Wilw en Hus, klopt helemaal, de achterste Wolf was hier de uitdager wat nog een beetje te zien is aan z'n staart....de voorste Wolf wilde helemaal niet knokken en liep telkens weg.
Het leuke was dat er op een gegeven moment een Wolf naar mij toe kwam en me achter het gaas uit ging staan dagen......hij wilde spelen, zo kun je toch ook weer mooi zien dat onze huishonden ook qua bepaalde gedragingen van deze dieren afstammen.
Frans en de rest, ik heb er geen foto bij zitten waarbij de kop van beiden Wolven tegelijk goed te zien is.
Heb er nog wel 1 waarbij alleen de neus en tanden van de voorste Wolf net achter een boom vandaan steken en waarbij dus de achterste Wolf er helemaal op staat.
Vond het zelf wel jammer dat ik ze niet beide koppen tegelijk in beeld heb hier, maar vond het ook zeker niet storend.....zo blijft er nog wat te raden over en denk ook dat Frans het ook zo bedoelt.