Dit is niet zo mijn ding in de zin van; ik heb sowieso geen aanleg om mooie foto's te maken van gebouwen:P
Vind het altijd goed gezien en hier ook vooral door de warme gloed die het gebouw krijgt, terwijl het volgens mij in werkelijkheid een beetje strak en kil gebouw lijkt om te zien. Wel heb ik het gevoel dat er misschien een grotere scherpte zou mogen zijn, van mij mag het hele gebouw er scherp op staan..
maarrr zoals ik al zei.. mag niet teveel roepen wat betreft dit onderwerp aangezien ik er zelf helemaal niets van bak;)
De warme gloed op het gebouw vind ik mooi gevangen, maar ik mis een sterke compositie. Het lijken willekeurige uitsnedes. Probeer goed te kijken hoe je verschillende elementen in beeld vangt. Kies bijvoorbeeld je te richten op bepaalde interessante details of een fraai lijnenspel met dieptewerking, om maar twee voorbeelden te noemen.
dan is het beter om te zeggen: de uitsnede of compo is rommelig, niet het gebouw/onderwerp Het gebouw kan ik niet veranderen, de compo wel namelijk.. Het was maar een vraagje..